Parkování a veřejná WC ve Štramberku - Lašská brána Beskyd - Štramberk, Kopřivnice, Příbor, Hukvaldy - Lašská brána Beskyd - Štramberk, Kopřivnice, Příbor, Hukvaldy

Parkování a veřejná WC ve Štramberku

Parkování ve Štramberku je vzhledem k charakteru města značně omezeno. Proto, chcete-li se vyhnout pokutě, využívejte při parkování pouze oficiální parkovací plochy! Především hlavní záchytné parkoviště, které je vzdáleno od náměstí cca 850 metrů. Odbočíte na něj z jednosměrné ulice Záuličí. Při cestě od Kopřivnice je to první parkoviště a je označené směrovkami „Záchytné parkoviště“ nebo „Central“. Při cestě od Nového Jičína musíte projet kolem centra města a odbočit doprava na jednosměrnou ulici zpět ve směru Nový Jičín.

Kousek od hlavního parkoviště blíže k centru se nachází – rovněž na ulici Záuličí – menší parkoviště u základní školy. Je to také vhodný výchozí bod pro procházku Národním sadem a k cestě k jeskyni Šipce. Přímo podél ulice Záuličí naproti Sokolovny (tělocvičny) je další menší parkoviště.

Další záchytné parkoviště se nachází vedle bývalého zdravotního zařízení na ulici K Očnímu, která vede ze Štramberku (kousek nad restaurací Dallas) do Kopřivnice (k Bubla City Ranchi) a napojuje se na hlavní příjezdové cesty od Nového Jičína. Od náměstí je vzdáleno cca 920 metrů. A je také vhodným výchozím bodem pro výstup k rozhledně na Bílé hoře.

Malé neplacené parkoviště se nachází u botanické zahrady (arboreta). Je to také vhodný výchozí bod pro výstup k rozhledně na Bílé hoře a obecně k procházce po trase štramberské větve Lašské naučné stezky. Na parkoviště se dostanete po ulici Hraničky. Odbočka je označena turistickým dopravním značením. Náměstí je ve vzdálenosti cca 1,1 km při cestě kolem Kamenárky a lípy u Panny Marie.

Neplacená odstavná plocha je při vjezdu do Štramberka od Nového Jičína na ul. Novojičínská. Nachází se asi 900 m západním směrem od náměstí.

Parkování zájezdových BUSŮ je umožněno na parkovišti LB CEMIX, s. r. o. zdarma. Na centrálním parkovišti u Národního sadu VYLOŽTE své pasažéry - návštěvníky města. Domluvte se na času vyzvednutí opět na tomto místě. Autobus odstavte na označeném místě vzdáleném 5 minut jízdy, 3,7 km - parkovišti firmy LB CEMIX, s. r. o. (Ženklava). Využijte možnosti občerstvení v kantýně LB CEMIX, s. r. o.